30 março 2016

Un dia foi cavalgar

Pero da Ponte

   Un dia foi cavalgar
de Burgos contra Carrion
e saiu-m’a convidar
no caminh’un infançon,
   e tanto me convidou
   que ouvi logo a jantar
   con el, mal que mi pesou.

   U m’eu de Burgos parti,
log’a Deus m’encomendei,
e log’a el proug’assi
que un infançon achei,
   e tanto me convidou
   que ouvi-a jantar logu’i
   com el, mal que mi pesou.

   E se eu de corazon
roguei Deus, baratei ben,
ca en pouca de sazon
áque-m’un infançon ven,
   e tanto me convidou
   que ouvi-a jantar enton
   com el, mal que mi pesou.

   E nunca (ja) assi comerei
com’entom con el comi,
mais u eu con el topei
quisera-m’ir e el i
   atanto me convidou
   que sen meu grado jantei
   com el, mal que mi pesou.

Fonte: Vasconcelos, CM. 2004 [1904]. Glosas marginais ao cancioneiro medieval português de Carolina Michaëlis de Vasconcelos. Coimbra, Acta Universitatis Conimbrigensis. Poema datado de meados do século 13.

0 Comentários:

Postar um comentário

<< Home

eXTReMe Tracker